Reklamekuglepenne er en smart form for reklame

On 26. december 2017, in Forretning, by Peter Johansen

Når man skal reklamere for sin virksomhed, hvad enten virksomheden eller firmaet er nystartet eller allerede veletableret, er det langt de fleste, der har reklamekuglepenne, som en del af deres reklamerende sortiment. Og det er der en rigtig god grund til. For reklamekuglepenne er nemlig en både utrolig smart måde at sprede sit budskab og en bevidsthed om sit firma på, foruden at det også er en forholdsvis billig reklamegenstand at producere, hvorfor man altså med god samvittighed kan sprede dem ud til så mange mennesker som muligt. Det er altså yderst fordelagtigt at overveje reklamekuglepenne til virksomheden, hvis man ikke allerede har sådanne, næste gang der skal aftales en reklamestrategi. For eksempel i forbindelse med en større messe eller et andet samlingspunkt for mange mennesker, hvor ens virksomhed eller firma skal være repræsentereret og sprede sit gode budskab eller tilbyde sin service.

 

Reklamekuglepenne er yderst brugbare

Som nævnt i det ovenstående er reklamekuglepenne altså en yderst brugbar reklamemulighed for et firma eller en virksomhed, men også for de mennesker, der får tilbudt en sådan reklamekuglepen. Det er nemlig langt de færreste mennesker, der husker at have en kuglepen med sig, eller som husker selv at købe kuglepenne, hvis de gamle er løbet tør, og derfor er det også i rigtig mange hjem, man kan finde en stor samling af reklamekuglepenne. Reklamekuglepenne, som man er blevet givet rundtomkring, og som man naturligvis tager med sig, fordi de altid er praktisk at få en ny kuglepen. De kan altså hurtigt komme til at florere vidt omkring, og netop heri ligger den store reklameværdi også for firmaet eller virksomheden, der gerne vil reklamere for sig selv udenfor deres etablerede kundekredse. Det gælder jo netop om at sprede sit budskab ud til folk, som ikke allerede har hørt om firmaet, og som måske har brug for netop den service, man tilbyder.

 

Mange forskellige typer af reklamekuglepenne

Hvis man vælger at der skal laves reklamekuglepenne som en del af ens reklamering til for eksempel den næste messe, man deltager i som firma, er der en del, der skal besluttes, før kuglepennene bestilles. Det er nemlig ikke helt ligegyldigt hvilken type af kuglepen, man vælger, for der er mange forskellige signaler, man kan sende ud fra materialevalg, farvevalg og så videre. Jo bedre kvalitet man vælger for en reklamekuglepen, jo mere kommer det til at koste for én selv, men jo vigtigere og mere overskudsagtigt et signal sender man også til potentielle kunder. Der kan ligge en stor fordel og et vigtigt signal at sende hermed, og det skal man overveje i forhold til den kundebase man har, og de potentielle kunder man gerne vil fange opmærksomheden fra. Ligeså kan det også være, at man blot gerne vil ”larme” lidt i mængden for at stikke ud, og derfor kan meget farverige og knap så elegante kuglepenne også være en god idé, hvis man gerne vil have, at folk lægger ekstra meget mærke til den og firmaets logo herpå.

Share
 

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *